Hej bloggen och alla bloggläsare!


Idag mår jag prima! Allt är på top! :)
Idag har jag vart i skolan, jag var där kl 9 när jag började 10.10 -.-
Glömde bort att jag hade sovmorgon.. Inte kul!
aja, först hade jag matte sen datakunskap där vi lirade poker på Facebook sedan idrott.
Datakunskapen var sjukt kul:)
Efter skolan så drog jag o tessh hem till mig och chillade lite
Efter det drog vi till nordan och träffade en massa :)
Och när nordan stängde så var vi med Acce,Maddis och så var Avand där ett tag.
Riktigt kul :) satt och snackade lite minnen me acce medans maddis o tessh dansade till någon Shakira låt typ :P
Vi satt där typ 30-50 min sen drog vi hem.
Medans tessh satt vid datan lirade jag lite fifa :) (26-0 Svergie-Urugay) ;)
Nu så ska vi kolla klart på filmen som vi somnade till igår :) (Sex Drive)
Så ni får ha det så bra!


Puss daniel♣

Kommentarer
Postat av: LiamJ

Hörru du din mongolida stackare, 30-50 minuter är rätt stor tidsskillnad, lär dig klockan för i helvete

2010-09-21 @ 22:49:44
Postat av: tessh

asså sug kuk jävla bög liamj.. TÖNT !!

2010-10-03 @ 13:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0