igår kväll

Tjenare bloggen!
Igår som sagt så var vi på Epa träff på Biltema.
Det var runt en 15-18 epor där!
Riktigt kul, och skönt folk!
Vi åkte buss dit sedan så fick jag åka med Emil och Manne,
Tessh åkte med Adde och Dan.
Vi åkte in till stan och drog raggarrundan några varv.
Riktigt kul!
Efter det så åkte vi till biltema och sladdade lite,
kollade in andras epor och snacka osv.
Sen så skulle vi dra in till stan igen.
Jag Emil och Manne drar först ut och sladdar i rondellen,
utan att se att polisen in var långt bort!
Efter oss kom Adde Tessh och Dan.
Där efter kom Challe och Stefan.
Vi saktade ner när polisen åkte förbi, och kollar vart den är påväg.
Sen så ser vi att den vänder och kommer efter oss.
Sen kom blå ljusen och så stannade dom Challe och Stefan.
Dom körde upp på parkeringen och stanna där.
Och när polisen skulle prov köra Epan så gick den inte igång!
Vilka jävla tur man får ha! :D
aja haha :D
Sen så kom pickebussen då så drog alla.
Då drog jag tessh manne och dan ner på stan sen så drog vi hem! :D
Då gick jag och tessh upp och myste sen så somnade vi ;)

puss daniel♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0