Igår kväll....

Hej bloggen!
Igår kväll vart inte riktigt som planerat...
Vi åkte till personen som vi skulle köpa sprit av,
köpte de vi skulle ha.
Och när vi står och väntar på bussen så kommer det 3 civilpoliser och tar oss.
Vi får stå där i över 1 timme och prata med dom.
Sen så gjorde dom husransakan där.
Flera poliser kom och till slut så fick vi dra därifrån :)
Då så drog vi till Tilda och åt med massa.
Efter det så drog vi till Björklinge va där ett litet tag och träffa folk.
Sen drog vi hem till rasbo och sov här.
och nu så sitter jag här med min underbara flickvän ;)
Och vi ska på epa träffa ikväll.
Men nu måste jag sluta blogga för nu ska jag mysa med den bästa!
Höres!

En bild på mig ifrån 7an.


Puss daniel♣


Kommentarer
Postat av: tessh

äälskar dej mest av allt snuffe <3

2010-09-19 @ 03:25:38
URL: http://theresseohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0